nawet nie posądzałam siebie o to, że taka ładna jestem :)


zrobione przez przypadek podczas zabawy w PS. Jako profilowe służy w FB, po to żeby każdy bez problemu rozpoznał Krysiulę 😉

25 responses to “nawet nie posądzałam siebie o to, że taka ładna jestem :)

    • byłam po jednym winie, nie pamiętam 😉

      ~ chyba powielenie warstwy z oryginalnym zdjęciem, następnie efekt: chrome zdaje się, a potem mieszanie warstw: overlay. Nic specjalnie skomplikowanego ;). Dodam, że na oryginalnym zdjęciu mam maskę na twarzy stąd te odcienie niebieskiego w okolicy oka.

Skomentuj

