kula szpiegula


… stare zdjęcia (stare tzn. sprzed pół roku) ale jakoś jeszcze do tej pory nie miałam okazji ich tu wstawić, a jako, że robię dziś porządki na dyskach GRUNTOWNE to natrafiając na poniższe fotografie uznałam, że powinny się tu znaleźć. Jeśli ktoś uważa inaczej ma w dziób ;)))!.

Zważywszy na fakt, że porządki się nadal czynią dziś może być więcej wpisów- choć już chyba przyzwyczaiłam Towarzystwo czytające,  że ja albo długo nic nie wstawiam, albo jak już wstawiam to seriami ;)))

4 responses to “kula szpiegula

  1. Suuuper ! Patrząc na te fotki nasunęła mi się myśl o moim cudownym żyrandolu, który zakupiłam do nowego domu jako obiekt ozdobny i świetlny do mojego nowego pokoju (piękny, okrągły jak kula dyskotekowa , złożony ze szkiełek przeplatanych koralikami – wszystko przeźroczyste ) – Tata stwierdził, że jest kiczowaty i odpustowy … Musiałam kupić drugi 🙂

Skomentuj

