gdzieś zerwałam, w wodzie ukorzeniłam i do doniczki posadziłam…


… mam nadzieję, że wiosną zasili mój zbiór pnączy balkonowych 😉

14 responses to “gdzieś zerwałam, w wodzie ukorzeniłam i do doniczki posadziłam…

    • w rzeczy samej – tylko i wyłącznie pod kątem loga… 😉
      a co to jest sama chciałabym wiedzieć – jakieś takie bluszczowate – jesienią wybarwia się pięknie na czerwono – często obrasta ogrodzenia i takie tam…

      • Jak jeszcze tego nigdy nie sadziłaś to radzę uważać z miejscami gdzie są okna , drzwi itp. które używa się na co dzień 🙂 Mój garaż zarósł cały, musieliśmy wszystko wyciąć, dodatkowo pięknie pobrudziły się ściany i trzeba było malować 🙂 Ale jeśli masz jakąś altanę to jak najbardziej o ile potrzebujesz cienia 🙂 Fajne obrasta też drzewa i faktycznie fajnie wygląda i pięknie zmienia kolory ! I z tego wszystkiego zapomniałam jak się te listki nazywają … O.o

        • no to sobie przypomnij!!!

          Planuje umieścić to na balkonie na barierce – będę przycinać w razie co… Cień też by się przydał bo nikt się nie kwapi by założyć markizę, a latem jest nie do wytrzymania…

          • Jak wrócę do domu to zapytam 🙂 … i wieczorem się u Ciebie pojawię z informacją !

            A no i strasznie dużo liści z tego jak opadną. Taki minus kolejny. Fajny jest też bluszcz bo nie zrzuca liści ( ja mam na barierce balkonu) ale tu minus jest taki, że jak się rozrośnie to jeszcze gorzej niż to a nie przycinany może zasiać zniszczenie – u mnie pomimo wycinki jest już pod parapetami 🙂

    • zerwałam trzy odnóżki – z czego jednak tylko zechciała przeżyć i oto ona :). Dodam, że dość długo czekałam na korzenie – o ile mnie pamięć nie myli na pewno ponad miesiąc a może i dwa.

Skomentuj

