uwaga zboczeńcy!!!!


dziś zauważyłam wzmożony ruch na moim blogu, nie to żeby był gigantyczny ale jak na odwiedziny podczas gdy żaden post od rana nie był zamieszczony było to cokolwiek dziwne… Szczególnie jeden post cieszył się dużym powodzeniem – ten ze zdjęciami mojej nogi w gipsie (niektórzy pewnie pamiętają a innych informuję, że niestety chwilowo został oznaczony jako prywatny). Oczywiście zinwigilowałam fanów mojej niedysponowanej nogi. Zostałam zalinkowana przez gipsowych zboczeńców ;).  Wiem, że są fetyszyści rajstop, stóp samych w sobie –  o innych pierdołach nie wspominę – ale złamane nogi? Jak się okazało jest strona poświęcona giczołom i innym częściom ciała w gipsie.  Od razu uprzedzam ewentualne pytania –  nie jest to strona dla ortopedów – ani aktualnych ani przyszłych ;)))

15 responses to “uwaga zboczeńcy!!!!

  1. takie zboczenie jest wbrew naturze!
    …w przeciwieństwie na przykład do oglądania kobiecych nóżek (podkreślam słowo kobiecych!!!) w pończoszkach… to już jest prawie jak Bozia przykazała 😉

  2. Jak widać trzeba uważnie przyglądać się statystyką … 🙂 Hm … chyba muszę przejrzeć który post wywołał lawinę komentarzy i lajków u mnie 😛

Skomentuj

