8 responses to “kopiować, usuwać, archiwizować!!!

  1. o nie nie!!!!!! też mnie to czeka! mój bohater już nie wyrabia od nadmiaru plików, po 10 razy kopiowanych w miejsca różne, celem zapamiętania gdzie są! w efekcie rosną gigabajty śmieci co skazuje bohatera na pewną śmierć. pytanie nie powinno brzmieć, czy ta śmierć nadejdzie tylko kiedy 🙂 ale jakoś nie mam serca do segregacji tych wszystkich zdjęć, więc pewnie czekają mnie łzy i zgrzytanie zębów :/

    • mam to samo, ale wiesz co w płatnej wersji AVG jest taka funkcja do skorzystania jednorazowo za DARMO do wyszukiwania zdublowanych plików. Bardzo mi to pomogło oczyścić komputer. nawet nie zdawałam sobie sprawy ile razy można to samo skopiować tyle że w innym miejscu ;))). Polecam! Pewnie są tez inne programy do wyszukiwania dubli, ale się nie zagłębiałam póki co w temat.

Dodaj komentarz