blue screen of death


jedziemy z tym koksem 😉

10 responses to “blue screen of death

  1. ja planowałem robić backup na koniec roku, ale właśnie trzy dni temu, a propos zgrywania nowych zdjęć, komp radośnie mnie poinformował, że „not enough space” ;-). Też zapłakałem: bo jak zbekapować prawie dwieście giga różnych śmieci? Ech… lepiej żeby już zaginęły. Wojna i zagłada: narzędzia do czynienia optymalnego porządku 😉

  2. Od razu przypomniała mi się sytuacja kiedy ukochany Xbox mojego brata zapalił „red ring of death” … Na nic płacze i lamenty okazało się że to trefna seria (a że był już po gwarancji, reklamacja nie wchodziła w grę) co zaowocowało kupnem drugiego Xbox’a .

    A co do komputerów, mój laptop mimo że trzymam na nim praktycznie nic ciągle krzyczy że ma mało miejsca . Ostatnio okryliśmy że to dzięki aktualizacjom … Wystarczyło odhaczyć 1 małe okienko i już jest ok 🙂 Śmiecioszki zbieram w domu na stacjonarnym który miał podobne przeżycia jak komputer Evacristiny 🙂

Skomentuj

