zima idzie, czas grzać czyli zima wstawiona ;)


12 responses to “zima idzie, czas grzać czyli zima wstawiona ;)

  1. oj, aż mi się mordka śmieje jak pomyślę o tych wszystkich grzańcach, które padną w tym roku 😉

    [to tak mniej więcej a propos]

    widzę, że nowy gravatar Waćpanna zdybała 😉

    [jeszcze mniej a propos…]

    • też ostatnio myślałam, że już czas na grzańca z goździkami, płatkami migdałów, rodzynkami i takimi tam innymi duperelkami ;). A gravatar poprzedni się znudził, jest też nieco rozwinięty na stronie „O” (mnie)

          • my z Izą się zakochaliśmy w tej wersji i w oczy zajrzało nam widmo alkoholizmu piwnego… na szczęście chmielowy trunek okazał się na tyle drogi, że szybko się z owego nieszczęścia wyleczyliśmy ale – mówiąc w krótko – warto 😉

            mandarynki można obrać, ale nie trzeba. Po kilku eksperymentach uprościliśmy procedurę – dzielimy owoc na pół a potem każdą połówkę jeszcze rozkrawamy na dalsze pół. Cztery kawałki łatwo potem upolować i fajnie smakują nasączone piwem… eh… rozmarzyłem się, to dlatego tak się rozpisałem 😉

  2. Pingback: Choróbsko. « GRAFOROMAN – poważnie niepoważny blog

  3. Bardzo podoba mi się kompozycja tej fotki, napis odbity w szkle i część postaci z awatara. Super 🙂
    Co do trunków i zimne i ciepłe ma swój urok w odpowiedniej porze 😉

Skomentuj

