„przestrzegając przepisy p-poż zapobiegasz pożarom”


jak dla mnie winno być tu napisane  „przestrzegając przepisów….” ale może ja się nie znam 😉

A kto nie widział poniższego teledysku musi go koniecznie obejrzeć… pod warunkiem, że ma stalowe nerwy 😉

Wniosek po obejrzeniu teledysku jest taki, że nie można pić za wiele, Graforomanie ;)))

6 responses to “„przestrzegając przepisy p-poż zapobiegasz pożarom”

  1. clip mocny i dość niepokojący… trafił w gusta 😉

    co się tyczy napisu – spytany został ekspert w osobie Izy (drugiej połówki onibe), która to Iza w zamierzchłych czasach doktorem filologii polskiej będąc, sprawami takimi umieć się zajmować powinna. No więc werdykt naszej gadającej głowy brzmi: błąd to ;-). A mówiąc poważnie: napis został powołany do życia pewnie przez jednego z tych socjalistycznych fachowców oderwanych od pługa, którzy polszczyzny uczyli się na partyjnych regulaminach. Ach, piękne są czasami perełki komunistycznej nowomowy… chyba sobie odpalimy jakąś kronikę filmową z przemówieniami prominentów 😉

    a przy okazji – dobry fot 😉

    • Kochani… ja jestem mega wyczulona.. i też króciutko (ale jednak), studiowałam filologię polską (bez tytułów żadnych niestety) ale coś tam pozostało w głowie… zresztą do tej pory mam swego rodzaju hopla na poprawną polszczyznę.. Przedmiot „kultura języka polskiego” pewno panna Iza zna – mój ulubiony 😉
      Pomijając tego rodzaju wtopy mam jazdę większą na zaśmiecanie języka polskiego np. jak mój poprzedni szef mówił do mnie: wyślij mi „update” czegoś tam, albo jak słucham o „briefingach” naszych polityków to mnie trzęsie normalnie 🙂

      Pozdrowienia dla Izy

Skomentuj

