przyniosłam „se” jesień do domu :)


Teraz czas na herbatę z cytryną, świeżym imbirem i sokiem malinowym plus ciasteczko. Do pełni szczęścia brakuje kocyka 😀

Proszę mi wybaczyć, że niektóre fotografie są w dwóch wersjach ale nie mogłam się zdecydować 😉

14 responses to “przyniosłam „se” jesień do domu :)

    • hmmm, jak zdążyłam zauważyć na ogół wersje bez moich dalszych dodatkowych zabiegów bardziej się podobają, ale mnie jakoś przypadło do gustu również to ciepło, które nadał nałożony efekt.

      Nie mniej jednak cieszę się, że się podobają a przede wszystkim, że są apetyczne 🙂

  1. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was great. I do not know who you are but definitely you are going to a famous blogger if you aren’t already 😉 Cheers!

Skomentuj

