w poszukiwaniu jesieni


Wczorajszy spacer nie zaowocował  stricte jesiennymi zdjęciami, natomiast udało mi się sfotografować te dwa paskudztwa. Ujęcia robione były na trzęsących się ze strachu nogach więc proszę to docenić ;)). Btw, ktoś może się orientuje co to za bestia z tymi długimi giczołami??? Chociaż w sumie nie wiem czy ta wiedza jest mi do czegoś potrzebna, mam nadzieję nie spotkać już tych typków na swojej drodze…

Na jesieni zawsze wraca do mnie ten utwór, który jak sądzę doczekał się już setek interpretacji wśród stylistycznie bardzo różnych wykonawców. Dla jeszcze lepszego odbioru tego i tak samego w sobie genialnego utworu wskazana jest  gorąca herbata z sokiem malinowym i świeżym imbirem + kocyk.  Choć to chyba jeszcze trochę  za wcześnie…

Najpierw jedno z pierwszych wykonań:

Oraz mój ulubiony współczesny cover:

Do miłego…

10 responses to “w poszukiwaniu jesieni

    • Ty no wiem, że pająk – za kogo mnie masz 😉 tylko z takimi długimi girami??? pierwszy raz widzę, ale pewnie to dlatego, że jakoś nigdy nie pałałam do nich szczególnym uczuciem. Kolor żółto-pomarańczowy, zresztą załączam zdjęcie w kolorach rzeczywistych. 😀

        • wolałam zareagować 😉

          myślicie, że czaił się na mnie skurczybyk? Ciekawe czy on skacze, bo nie dalej jak kilka dni temu oglądałam taki program na discovery o bardzo skocznych pająkach co to potrafią jednym susem pokonać odległość kilkudziesięciu długości swojego ciała i jak tu się nie bać!!!

          • hmm… chyba jeśli siedzi na sieci to już nie skacze. Skaczą pająki, które nie tkają sieci bo muszą polować w sposób alternatywny. W Polsce jest grupa pająków skaczących, na przykład skakuny – piękniusie są, powaga 😉

            • ahaś, to już wszystko mi wytłumaczyliście i jestem mądrzejsza od dziś o tę wiedzę, dzięki :D. A o skakunach m.in oglądałam właśnie ten program, ale nie wiedziałam, że one żyją też w Polsce… Przyznam szczerze, że nie jestem zadowolona z tego faktu 😉

Skomentuj

