a dziś mi się śniło…


że zostałam porwana przez terrorystów od ben Ladena… Chyba należałoby ograniczyć oglądanie TVN24  😉

8 responses to “a dziś mi się śniło…

    • jak dotąd też mi się nie śnili, a tu proszę… z impetem wypchnęli mnie z autobusu czego efektem było uderzenie głową o krawężnik – taki tam typowy sen 😉

    • niestety nie, ale mimo wszystko było grubo – próbowałam zwiać i w następstwie nie wiem w jaki sposób stałam się Jackiem Nicholsonem mknącym kabrioletem, a kiedy przejechałam tunelem i straciłam „siebie” z oczu, po wyjeździe z niego okazało się, że już nie jestem Jackiem Nicholsonem tylko Kubą Wojewódzkim. 😉

Skomentuj

