niech się rossmann pnie do góry – oczami Krysi


już dawno temu zapowiadałam, że się tam wybiorę, ale jakoś ciągle nie było po drodze. W końcu przybyłam i zobaczyłam. Zatem poniżej przedstawiam ciąg dalszy fotorelacji ONIBE. Przyznam szczerze, że nie wysiliłam się zanadto, jednakże deprymowała mnie obecność robotników obserwujących z zaciekawieniem cóż też to dziewczę tu wyprawia. W związku z tym rezultaty są  jakie są 😉

Przy okazji nie omieszkałam uwiecznić budynku, który buduje się przy Elektromontażu. Oj, dzieje się na tym Teofilowie, dzieje… kto by pomyślał?

A na koniec autoportrecik popełniony podczas spaceru po tamtejszej okolicy, ależ ja mam długie nogi 😉

a na samiuteńki koniec końców trochę industrialu w klimacie rossmann’a 😉

9 responses to “niech się rossmann pnie do góry – oczami Krysi

  1. zaiste, długonoga jesteś 😉
    fajnie wyszło, dobre kadry
    bywam tam co parę dni i kurczy się coraz bardziej przestrzeń rurażu, płytami już coraz więcej pokryte
    a ten drugi budynek o którym piszesz i który sfotografowałaś, zauważyliśmy po raz pierwszy jakiś tydzień – dwa temu i nie mogliśmy się nadziwić, że wcześniej go nie wypatrzyliśmy…
    😉

    • powiem Ci, że budynek robi wrażenie… Ale większe zrobiła na mnie ta „przybudówka” (nie wiem jak to fachowo nazwać ;)) po lewej stronie, gigantyczne monstrum.
      hehe, skoro bywasz tam co parę dni to już się nie dziwię, że mi się przyglądali, po prostu mają już dosyć tych wszystkich paparazzich 😉

      co do tego drugiego budynku, jak szłam sobie traktorową od strony aleksandrowskiej to przez chwilę pomyślałam, że to o to chodzi i byłam zaskoczona, że tak daleko od swojej centrali budują ten magazyn ale później się okazało, że jest jeszcze coś więcej 😉

  2. źle napisałam, chodziło mi o ten budynek po lewo (stronomylia).
    A ten wieżowiec to na 99 % będzie biurowiec. Rossmann ma w Łodzi Centralę więc na pewno wypełnią ten budynek ludźmi, a jak nie to coś wynajmą – też dobry interes. 😉

Skomentuj

