jestem zdruzgotana…


leżąc sobie i odpoczywając po uczciwie przepracowanym dniu natrafiłam na program” it must be a music” – półfinały. Jako, że oglądałam już wcześniej jakiś z pierwszych odcinków tego nazwijmy to – „show”, gdzie ku mojemu zaskoczeniu wystąpiła fenomenalna wokalistka i basistka, to gdy w zajawce ujrzałam, że ten odcinek odbędzie się również z jej udziałem uznałam, że dam się ponieść i „se luknę”. Może i za pierwszym razem miała lepszy kawałek, to fakt, ale nadal czułam, że jest  zjawiskowa i intrygująca ale przede wszystkim, że jest to świeża krew.  Niepodobna do tego co się wyprawia na naszym rynku muzycznym.  I co? Wygrały kilkuletnie dzieci udające punków. Phi!!! Wygrał jeszcze kolo, który owszem na gitarze to grać potrafi i szacunek. Natomiast jeden jak i drugi ze zwycięzców zaprezentował cover. Wielkie mi halo… Fajnie, że takie małe dzieciaki grają na instrumentach i zapewne jak będą dalej systematycznie się uczyć to coś z tego wyniknie. Ale, do qwy nędzy… no chyba o to chodzi, żeby wygrywali najlepsi?  No cóż, widzowie polsatu wybrali. Jaka stacja tacy i widzowie, chylę czoła. Odnoszę wrażenie, że w programach tego typu małe dzieci zawsze będą wygrywały, bo… są małe. Jakkolwiek niewątpliwie o NIEJ jeszcze usłyszymy, w sumie to nawet się dziwię, że popełniła ten występ w „imbm”.

Wiem, wiem… nie powinnam była tego oglądać w ogóle, bo tylko niepotrzebnie narażam się na stres i kończy się to ogólnym wqr…wem. A przecież miałam odpocząć 🙂

Oto w moim mniemaniu wielka przegrana tego programu:

Ciągnąc wątek dalej… Kolejny mój ulubiony show –  „you can dance”. Nie jara mnie to wcale, ale jeśli już w ogóle, to tak bym chciała  tańczyć ;):

Ostatecznie tak:

Dziś moja przyjaciółka sprzedała mi dobry numer, jakoś nie słyszałam tego wcześniej. Super!!! I między innymi dla takiej muzyki warto poszukiwać. Dziękuję Ci Agu. 😀

9 responses to “jestem zdruzgotana…

  1. Jak by się udało zainstalować w telewizorze filtr antyspamowy to pozostał by tylko szum. Prezentują wyłącznie sztukę przez małe s popychaną komercją i podpieraną populizmem.

Skomentuj

