śniło mi sie dzisiaj też,…


…że moja babcia kazała mi wejść na górę do sąsiadki, ale jeden ze schodów był większy niż pozostałe – dużo większy… sięgał mi do szyi i nie mogłam się wskrabać  w końcu udało mi się, ale okupiłam to dużym wysiłkiem. Nad schodem leżał materac, który oblałam swym potem i jeden z obserwatorów moich wysiłków zwrócił mi na to uwagę, zawstydziłam się…

Duża zbieżność w obu snach – ciągłe wspinanie się – może to zwiastun wspięcia się na wyżyny? Tylko czego (?) ;). Uwielbiam te moje dziwne sny, ale też nie mogę się powstrzymać od szukania w nich drugiego dna. Tymczasem idę spać, może przyśni mi się coś ciekawego…

3 responses to “śniło mi sie dzisiaj też,…

Skomentuj

